Informatie over cookies

Onze website, Onlinetuinwarenhuis.nl, maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Onlinetuinwarenhuis.nl gebruikt functionele cookies om het gedrag van websitebezoekers na te gaan en de website aan de hand van deze gegevens te verbeteren. Daarnaast plaatsen derden marketing cookies om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Met het plaatsen van marketing cookies worden persoonsgegevens verwerkt. Je geeft toestemming voor deze verwerking wanneer je hieronder een vinkje plaatst. Wil je niet alle cookies accepteren? Dan kan je dit op ieder moment aanpassen in de instellingen.
Lees voor meer informatie onze privacy- en cookieverklaring.

Technische cookies
Analytische cookies
Marketing cookies
Doorgaan naar de website

Klachtenafhandeling

Online Tuinwarenhuis streeft naar perfectie in haar leveringen en service. Wanneer er producten met schade worden aangetroffen, is dat uiteraard zeer vervelend voor u als eindgebruiker en willen wij dit graag netjes en goed met u oplossen.

Zorg dat u, voor het verwerken van de producten, de verwerkingsvoorschriften goed leest. Deze kunt u vinden bij de productsticker op elk geleverde pak met bestratingsmateriaal. Dit is essentieel en helpt zo veel als mogelijk is klachten te voorkomen.

Klacht indienen

In klacht indienen doet u door onderstaande stappen te doorlopen:

  1. Wanneer er schade bij uw levering zichtbaar is, maak dan duidelijke foto's terwijl de producten nog verpakt zijn. 
  2. De foto's en een korte omschrijving van de klacht ontvangen wij graag per e-mail (info@onlinetuinwarenhuis.nl) o.v.v. uw naam en bestelnummer. Uit deze foto's moet blijken dat de producten daadwerkelijk zo geleverd zijn. Ook ontvangen wij graag een foto van de productsticker met de productiedatum.

Let op:

  • Zodra goederen zijn verplaatst en de schade daarna wordt vermeldt, is het voor ons lastiger te reclameren bij onze leverancier.
  • Zodra goederen met schade zijn verwerkt zijn deze uitgesloten van de klachtenprocedure.
  • Klachten over artikelen die op eigen initiatief en zonder overleg zijn afgevoerd worden niet in behandeling genomen.

Het advies is om de producten met schade in eerste instantie om de producten apart te houden en waar mogelijk te verwerken als zaagstuk. Indien u uiteindelijk te kort komt horen we dat graag en zullen we kijken hoe we dat met u op kunnen lossen.

Vervangende producten aanvragen

Mocht u producten te kort komen hebben we, voor de communicatie naar onze leverancier, in ieder geval de volgende zaken nodig:

  • Uw bestel-/factuurnummer
  • Foto van de productsticker met de productiedatum
  • Aantal producten dat u te kort komt
  • Foto's die dit aantal ondersteunen

Mocht u een ander type klacht hebben naar aanleiding van uw ervaring met Onlinebetonstenen.nl neem dan per e-mail (info@onlinetuinwarenhuis.nl) contact met ons op.

Online Tuinwarenhuis streeft ernaar uw klacht binnen enkele dagen naar volle tevredenheid af te handelen.

Onderstaand enkele foto's waaruit blijkt dat er met schade geleverd is

Een tuintegel met een scheurEen stapel tuinstenen waar een hoek vanaf is gebroken

Onderstaand twee foto's die wij helaas niet als klacht zullen accepteren

Kapotte tuintegels in het zandEen stapel met tuinstenen met kalkuitbloeiing